Oriflame | Giordani Gold | Nailpolish swatch & review

Ja ik ga nog even door met deze prachtige lijn.
Ik ben geen grote blogger en krijg altijd een klein beetje van sommige persberichten en dat vind ik totaal niet erg.
Want nu hoef ik er maar twee te swatchen om hier een stukje ervaring voor jullie te schrijven. En laat ik nou net twee supertoffe kleuren krijgen!

Promo

Tadaaaah! Ik wist niet hoe snel ik in de doosjes moest kijken!

Oriflame Giordani Gold Intense Shine Nail Lacquers

[fruitful_dbox] Creëer een oogverblindend resultaat voor je nagels met de weelderige hoogglans kleuren van de nieuwe Oriflame Giordani Gold Intense Shine Nail Lacquers. De formule van deze kleurrijke nagellakken droogt snel, houdt lang en is verrijkt met rozenbottelolie om de nagels te verzorgen. Het brede kwastje zorgt voor een snel, nauwkeurig en perfect resultaat bij het lakken. Verkrijgbaar in de 8 kleuren Bianca Nude, Soft Pink, Pink Carat, Tea Rose, Gentle Lilac, Tempting Violet, Passionate Red en Noble Burgundy. [/fruitful_dbox]

Maaaaaaaaam, ik zou het zo hard geroepen hebben, maar ja ze woont twee straten verder en hoort mij toch niet, maar huppeldepup wat ben ik blij!
Ik kreeg een rode nagellak en een hele lichte paarse!

Kwastje

De kwastjes zijn best breed en ik moet daar zelf nog steeds aan wennen, echter het werkt wel dubbel zo snel… puntje van ergernis aan mijn kant is toch wel dat ik sneller tegen te randjes (lees riemen en vel) aan zit.

Goed, elk nadeel heeft zijn voordeel (ik hoor in mijn hoofd Remco spreken)… 🙂

Passionate Red

De eerste die ik laat zien is de rode nagellak. Een heerlijke felle kleur met een roze ondertoon. En een die redelijk dun is. Dit merkte ik gelijk bij het aanbrengen. Een beetje als warme gelei.

Rood2

Ik bracht drie laagjes aan en wist dat dit bij dit type lak altijd wel het geval is. Dit krijg je simpelweg niet in twee dekkend, of heel dik, maar dat lukt je niet.
Na drie laagjes had ik wel nog een beetje doorkijk!

Rood2a

De kleur is echt super. In het licht van de lamp kleurt deze wat feller rood, in werkelijkheid neigt het naar een heerlijk glas rode wijn.

Nailart2

Ik had mijn nailart MOJO weer terug en maakte er een simpele doch sjieke nailart op.
Je ziet dat ik een holografische lak op de tips heb aangebracht, de zon scheen er vrolijk op los. Om de explosie aan kleur nog wat aan te dikken maakte ik simpele lijntjes met een striper en als toetje een rhinestone!

Gentle Lilac

Hier komt het… ik ben helemaal niet zo van die zoetsappige kleurtjes. En toch, ik ben bezig met een verandering (mentaal) en ik die altijd door het leven ging als “jongen”… ga nu steeds meer girly dingen leuk vinden. Soms moet je iets gewoon in je handen gedrukt krijgen om te beseffen en te ondervinden dat het bij je past (Dank je wel Myrna).

L2

Kijk nou toch… ik lakte het in twee laagjes op mijn nagels. Deze iets wat dikkere lak en jelly structuur is toch een plaatje. Dit is zo classy (kan ik het zo noemen?)… ik denk meteen aan Jacky O, Coco Chanel en allemaal klassieke fashionista’s die dit lakje echt gewaardeerd zouden hebben. Wauw…

L2a

Het is poederig,… zacht en aaibaar de kleur. Ik heb er de hele dag mee rondgelopen en mijn vingers bewogen als een  danseres. Spelend kreeg ik een mooi idee voor een nailart.

Nailart

De bronstint die ik gebruikte als glitterlakje laat ik terug komen in blad-brons (zelfde als bladgoud) het is flinterdun en ideaal om in je nailart te gebruiken. Ik ben helemaal in luf er mee.

De Giordani Gold lakken zijn verschenen in meer kleuren.
Te koop via de website of via jouw consulente (boek ook eens een party, echt zo leuk en leerzaam!).

Oriflame Giordani Gold Intense Shine Nail Lacquer  € 15,00/8 ml (adviesprijs).

Hand2

 

20 thoughts on “Oriflame | Giordani Gold | Nailpolish swatch & review

Geef een reactie

