Short track | Herbal Essences | Cooymans | Bros | Fa | Balea

shorttracklogo

Vandaag heb ik weer een aantal artikelen geselecteerd die bij mij een tijdje of nu nog in huis bivakeren en zich gedragen hebben of misdragen.
Zitten ze op de strafbank of heb ik ze uit het team gezet?
Laten we het snel gaan bekijken in een nieuwe aflevering van Short Track (een leuk nieuwsflits deuntje zou nu wel leuk zijn geweest)…

Herbal Essences | Clearly Naked 0%

Herbal

Claerly bijna kaal… nou ja ik kreeg van deze Volume conditioner dus een enorme haaruitval en ben er dan ook mee gestopt het te gebruiken.
De fles is half leeg. En ook al had ik deze voor niks met de spaarpunten van het Kruidvat het blijft gewoon zonde.

Ik heb wel even voor je opgezocht wat nou die 0% betekend op de fles: De Herbal Essences clearly naked-collectie met 0% parabenen, 0% kleurstoffen en 0% siliconen (alleen shampoos) is de ideale manier om je haar natuurlijk te dragen. Deze shampoo en conditioner bevatten alles wat je nodig hebt voor gezond haar en verwijderen verder alles wat je niet echt nodig hebt. Zeg ja tegen onweerstaanbaar naakt, zacht haar!

Sorry, maar toch gaat het dit niet meer worden, deze komt op de strafbank!

Kruidvat | 2,99

Cooymans | Advocaat | Cappuccino

Ik hou wel van af en toe een drankje nuttigen. En dan het liefst iets speciaals.
Met mijn man kwam ik recent bij een kennis en zag deze fles staan. Ik zei gelijk als je daar nog een van hebt, koop ik je die over, die wil ik proberen.
Echter moest ik even wachten, want zijn zwager verkocht die in de slijterij!

Advocaat

Dit is echt zo lekker, ik hou van het lepelen, dat deed ik vroeger (toen er nog geen grenzen waren qua leeftijd, ook wel eens op een zaterdag avond… denk dat ik 14 was).

Een deze smaak, smaakt naar meer en ik moet bekennen dat deze fles dan ook in een mum van tijd leeg was. Gezond is het niet want het is een behoorlijke calorietjes bom, maar ach… dit is een blijvertje!!!

Mitra | 5,29 (Mitra heeft er ook leuke recepten bij staan!)

Bros | LE Butterscotch

Adele Bloemendaal in haar BROS badje, wie deze reclame niet kent is van een jongere generatie en elke keer betrap ik mij erop dat ik BROS BROS BROS! in mijn hoofd roep, zodra ik BROS zie!

Bros

Mijn man kwam dus thuis met deze repen, voor ieder van ons 1… dus daar ging mijn goed voornemen om minder te snoepen!

Bros2

Met mijn mobiel maakte ik snel deze foto voordat ik het in mijn grote mond stopte!
Het is echt zooooooo lekker! Kleine stukjes Butterscotch,… Mjum! Jammer dat het niet vast in assortiment zit, maar ik heb er van genoten! Sowieso vind ik het luchtige reepje ook zonder de Butterscotch al lekker!

AH | 0,99

FA | Magic Oil

Ik koop zelf bar weinig FA producten, waarom dat is weer ik niet, maar ik stond recent bij de kassa van de Trekpleister en daar prijkte een display (om mij natuurlijk te verlokken naar) met de aanbieding… En ja ik zwichtte! Eigenlijk was dit voor mijn winpakket, maar omdat ik daar al bad producten in had gestopt, heb ik het lekker zelf gehouden!

FA1

Ontdek een zachte douchesensatie met Fa Magic Oil, met het verfrissende parfum van Roze Jasmijn.

» Uitzonderlijk verzorgende douchegel met micro-oliën
» Niet-vette formule
» Beschermt de huid tegen uitdroging

FA2

Eerlijk? Ik vind de geur zelf niet zo fijn en merk t.o.v. andere doucheproducten geen verschil en pak ik liever mijn Dove dan deze FA. Mijn huid voelde echt niet gevoed. Nee, helaas…

Trekpleister | 1,50 (aanbieding)

BALEA | Pflegecrème
50’s forever & My golden twenties

Deze Balea producten heb ik nu ruim drie maanden in mijn bezit, heb er eentje aan mijn kennisje gegeven die helemaal into lavendel is en ze heeft voor mij meegetest!

Het blikje zit in mijn tas, als ik geen crème bij mij heb krijg ik opeens een neurotische drang naar voeding op mijn handen. Een tube is vaak zo zwaar (ja ik ben net een prinses op een erwtje). En dus zag ik twee van deze blikjes en nam ze mee.

Balea

De Roos-Lavendel geur is heel fijn als je er van houd. Ik ben meer het kersen type en vind de geur ook bij mij passen. De blikjes zijn zo schattig dat ik ze nu vaker aanschaf. Een must voor in de dames tas.
En Balea is een heel goed merk en doet voor het geld zijn werk. Voeden!

Balea2

Het smeert bij mij verbluffend goed uit, kleine dot nodig en wat ik ook prettig ervaar, het geeft geen nasleep van vettige handjes.
Mijn kennis gebeld en ze wilt ook een tweede blikje… nou dat zegt wat! Ze is al een dame op leeftijd en ook haar wat geleefde velletje was er blij mee!

DM Drogerie | 1,25

Zo, het was weer een flink artikel… 2 op de strafbank en 3 nog in het spel!
Dit is mijn ervaring en die deel ik. Dat wil niet zeggen dat een product niet goed is.
Vorm je eigen mening en deel…

Hand2

 

8 thoughts on “Short track | Herbal Essences | Cooymans | Bros | Fa | Balea

  1. Hmmmzzz, boeiend artikel …….Mijn man heeft zo een blikje van Balea van mij, ongevraagd zich toegeeigend..dat ga ik na dit gelezen te hebben wel eventjes terughalen bij hem….Hihi!

Geef een reactie

