Golden Rose | PARIS COLOR NAIL LACQUER | 55 + 52

Deze post is al wat ouder en heeft telkens op de reserve lijst gestaan!

Golden Rose, ik ken deze lakken eigenlijk alleen van al die glitterlakken.
En daar had ik in het begin van mijn nagellak periode totaal niks mee.
Totdat ik recent in een BeautyBox een mooie nagellak van dit merk vond en er heel tevreden over was.

Promo

Vind ik deze Paris Color lakken ook zo fijn?

Op de huishoudbeurs ontdekte ik opeens de stand met Golden Rose… wauw wat een leuke kraam. Ik bleef hangen bij de nagellak natuurlijk!
En ik koos er twee uit. Deze twee in mijn lievelingskleuren Paars en Blauw review ik vandaag.

Paars | 55

33_2732_2Ik zocht online even wat meer informatie over deze lakken en kwam deze foto tegen bij kleur 55. Ik moet zeggen dat die toch echt wel donkerder uitvalt.

De Paris lijn van Golden Rose is een uitstekende keuze voor professionals. Kan streeploos aangebracht worden. Droogt snel en blijft lang zitten op de nagels. 11ML

Ik begon maar eens te lakken, want na een week in mijn doos ‘nog te lakken’ vond ik het wel tijd worden,…
De lak is vrij dun en dat gaf dus meteen ook het resultaat, sheer. Erg sheer naar mijn mening en ik baalde als een stekker.
Ook laag twee, drie waren niet dekkend en pas na laag 4 had ik zoiets van en nou ben ik het zat!

55-L4

Op de foto denk je dat ziet er mooi uit, maar mijn nagels in het licht laten nog ‘transparante’ stukjes zien.

55-CU

Je ziet aan de rand van mijn nagel nog geen goede dekking, of miep ik nou?

Okay, ik ga deze denk ik dan maar als topper gebruiken!

Blauw | 52

Omdat mijn ervaring met paars niet prettig was, dacht ik bij blauw even na over wat nu wijsheid is en bedacht dat een ondergrond toch wel raadzaam zou zijn. Ik had geen zin om een hele dag met twee nagellakken bezig te zijn.

33_2729_2

Ook hier is de foto op de site niet waarheidsgetrouw en dus moet je bij het kopen er op gokken dat het goed komt, jammer Golden Rose…

Ondanks dat ik met een blauwe basislak ben begonnen, die ook niet meewerkte vandaag… soms zit het helemaaaaaaaaaal niet mee!  Moest ik toch nog 3 lakken lakken over die basis!
Oewaaaaah, ik draaide bijna door!

52-L4

Mijn man keek en zei ja ik begrijp wat je bedoeld,… ik liet tijdens ons zondagse avondmaal deze lak zien en het moest toch drogen… dat het geen hoogstandje is!

52-CU

 

in Close-up die je dat mijn tips afgesleten look lijken te hebben. Ik kreeg het ook niet netjes gesealed.

Ik was eigenlijk wel klaar met deze lakken die ik voor 5,- kocht (samen) op de huishoudbeurs. En ik raad je aan om hier dan ook geen lak van te kopen.
Echt ik persoonlijk vond en vind het weggegooid geld.

Om nou niet meteen de moed op te geven lakte ik het op mijn andere hand (werkhand) over een zwarte basis. Okay, dit is mooi! Dus Son, gebruik ze maar als topper!

Zwart
Wat vind jij van deze lakken? Of is jouw ervaring toch anders?

Hand2

10 thoughts on “Golden Rose | PARIS COLOR NAIL LACQUER | 55 + 52

  1. Gelukkig dat de lakken niet al te duur waren. De eerste vind ik toch op je nagels mooi uitzien. Ik heb 5 lakjes van dit merk en de dekking en kwaliteit verschild erg per kleur.

  2. 4 laagjes, dat trek ik ook niet. En dan weet ik zeker dat er in no time allemaal vormpjes in komen te zitten (lees: dan barstjes/groeven omdat het te zacht is en ik kan mijn handen niet lang stil houden)
    Goed dat je het verteld, als je naar je nagels kijkt, zou je zeggen dat het een toplak is!

  3. Wat jammer dat ze niet goed dekken. Op de foto is de kleur echt mooi, maar ik zie ook wat je bedoeld. Die blauwe lak over een zwarte basis is echt gaaf! Het is een heel andere kleur zo, maar ik vind het echt mooi!

  4. Goh, wat een tegenvallende nagellakjes!
    Je moet dan nadat je de nagels met zoveel laagjes gelakt hebt de hele dag met de handen boven je hoofd lopen zodat je ze nergens tegenaan staat zodat ze bv geen deukje krijgen van een aanrecht of tafel.
    Nee, dit is niest voor mij.
    Dank je voor deze duidelijke en eerlijke review.

Geef een reactie

