Alert | Moederdag | Alert | TIP | Catrice

* MOEDERDAG * alert * * MOEDERDAG * alert * * MOEDERDAG * alert *

CATRICE Moederdag

Zondag 10 mei staat Moederdag voor de deur!
Dé dag om je moeder in het zonnetje te zetten!

[fruitful_dbox] Catrice komt met een paar leuke tips die je voor jouw moeder (mocht je nog een fris en fruitige versie hebben) kunt kopen!
Voor mijn moeder zal ik een bosje bloemen kopen, want die draagt bijna geen make-up meer, echter (mijn mannen even opletten) voor mijzelf zie ik wel wat moois!  [/fruitful_dbox]

Elke moeder is mooi, maar met deze CATRICE producten wordt je moeder de mooiste versie van zichzelf:

Absolute Rose Palette

Catrice Absolute Rose Eyeshadow Palette 010 Frankie Rose To Hollywood

Zachte nudes en trendy rosé tinten – soms mat en soms glinsterend – voor mooie, natuurlijke looks, individueel of in combinatie aangebracht. € 4,99

Luminous Lips Lipstick

Catr_LuminousLipsLipstick_100_MeMyMacaronI

De ultrazachte lipstick met hyaluronzuur hydrateert de lippen en maakt ze voller en glanzend. € 3,99

Illuminating Blush

Catrice Illuminating Blush 010 I Am Nuts About You

Verschillende kleurintensiteiten met een subtiele glans en licht parelmoereffect. Voor een perfect accent op de jukbeenderen met een subtiele glow. € 3,99

Zelf wil ik aan dit persbericht nog een mooie nagellak toevoegen!
Omdat ik zelf daar heel erg van hou natuurlijk. En een tip van mij is deze Catrice Luxury Nudes 2,89

08 Little Dose Of Rose Nagellak

8897303576606

Zo heeft je moeder een hele leuke make up lijn in mooie rose poedertinten. En voor de prijs van een bosje bloemen (sorry bloemenman!)

Alle producten zijn te koop via de Trekpleister of Kruidvat.

Hand2

 

Fijne moederdag alvast!

One thought on “Alert | Moederdag | Alert | TIP | Catrice

Geef een reactie

