Kruidvat | Skin Science | Eye Gel

SkinSciencePromoEen hele tijd geleden (2 maanden) kocht ik deze Skin Science Anti Age, firming Eye Gel.
Zo een hele mond vol… en ik raakte heel benieuwd naar deze gel.
Vooral omdat het Anti Age is natuurlijk!

Verminder de tekenen van vermoeidheid en veroudering in de gevoelige zone rond je ogen met Kruidvat Skin Science Anti-Age Eye Gel. Deze eyegel zorgt voor een frisse, stralende en expressieve oogopslag.
Kruidvat Skin Science Anti-Age Eye Gel bevat Mimox en het natuurlijke Kudzu-extract, dat effectief werkt tegen de vrije radicalen en daarmee oxidatieve stress tegengaat. De egaliserende en huidkalmerende eyegel is ongeparfumeerd en geschikt voor gebruik tijdens dag en nacht.

Goed, het product ligt al meer dan een jaar in de schappen en ik kan wel op andere blogs gaan spieken, maar dat doe ik niet. Ik wil een eerlijk gevoel.

Potje

Het belooft heel wat en je krijgt een uitgebreide beschrijving mee in de verpakking.
Moet zeggen dat ze hier goed hun best op gedaan hebben.

ingredienten

Ik heb online gezocht naar die MIMOX, het helpt de vorming van nieuwe rimpels vertragen en de bestaande mimische rimpels rond de mond en de ogen te ontspannen en te verminderen.

Foto3

Kudzu-extract

Kudzu (Pueraria lobata) is one of the earliest medicinal plants used in traditional Chinese medicine. It has many profound pharmacological actions including anti-alcohol abuse activity. Although both the roots and flowers of kudzu, Radix and Flos puerariae, respectively, have been used to treat alcohol abuse safely and effectively in China for more than a millennium.

Meer informatie, lees het HIER

Foto2

Dat het uitvoerig getest is dat geloof ik meteen. En dat er resultaten geboekt zijn bij vrouwen tussen de 35 en 45 jaar ook. Het ligt ook aan de huid natuurlijk.
En bij de een werkt het en bij de ander is de elasticiteit er al weer uit. Jammer genoeg wel.

Foto1

Na twee maanden smeren vond ik het wel tijd worden om eens te kijken wat het resultaat is.
Nu moet ik zeggen dat ik de substantie niet prettig vond. Je kreeg echt van die glim ogen aan de onderkant. Dus ik had nu high gloss prada tassen!

Foto4

Het trekt wel in, maar het duurt even.

Ondertussen ging ik maar tandenpoetsen of andere dingen doen. Want om meteen een make-up look daarna aan te brengen was niet raadzaam.
Dus na twee maanden mag ik wel stellen dat ik er klaar mee ben. Ik het getest heb en mijn ogen voor en na gefotografeerd heb. En dit is een moment opname, want de ene keer heb je toch meer wal/zakjes/kringen dan de andere keer.

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Voor”]Voor[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Na” last=”true”]Na[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]Iets minder diep, maar verder… ik persoonlijk kan er niet veel uit halen hoor. Ik denk dat ik net op een goede dag de foto nam. Want ik gebruik het nu al weer twee weken niet en het zakt net zo hard weer in! Hallo zakjes!

Waar te koop?
Kruidvat | 4,99

Wat vind jij er van?

Hand2

 

7 thoughts on “Kruidvat | Skin Science | Eye Gel

  1. Nou meid je hedt het product in iedergeval goed getestd!
    Jammer dat dit niet het gewenste resultaat geeft wat men ervan hoort te verwachten.
    Ouder worden komt met gebreken 😉
    Die hangende wallen komt omdat we niet genoeg rust nemen.
    Maar ja met een gezin en een huisdier is gezellig als het lekker druk in huis is dan muisstil.
    Dus is dat aan onze huid van het gezicht soms te zien dat we moe zijn.
    Goede en duidelijke review.

    Fijne dag Xoxo

  2. Jammer anders had ik morgen meteen een voorraadje gehaald! Net wat je zegd de foto’s zijn moment opname’s. Ik zie er zonder dit soort priducten ook de ene keer “frisser” uit dan de andere keer! Heeft weinig te maken met cremepjes ben ik bang voor! 😉 Xxx

Geef een reactie

