MUA | Starry Night | Eyeshadow Palette

Ik heb hem!

Ja deze palette stond zo lang al op mijn lijstje der wensen, maar elke keer zag ik ze mishandeld door jeugdige dames in de winkel liggen.
Nee, ik koop niet iets waar een ander met zijn tengels aan gezeten heeft.
Nooit gehoord van TESTER?
Ik kan er echt van over mijn flosje geraken!
Maar,… soms, heel soms heb je dus geluk en toen ik recent met mijn man een rondje shoppen deed voila!

StarryPromo

[fruitful_dbox] Dit oogschaduwpalet bestaat uit 12 glinsterende kleuren. De kleuren op het Mua Starry Night Oogschaduw Palette passen bij elke huidskleur. Je creëert keer op keer een andere look met de veelzijdige kleuren. [/fruitful_dbox]

Deze Palette schittert door de zachte tonen! Ik moest trouwens even goed kijken, want ik stond bij het schap in Uden (fijne bewoners daar)… en zag tot mijn verbazing dat de kleur … afweek bij een palette!

Starryfout

 

Ik inspecteerde toch maar de achterzijde om mij ervan te verzekeren dat ik wel de juiste mee zou nemen, stel je voor dat je thuis erachter komt. Ten eerste ga ik echt als een kind ff mokken hoor. Nee dat kan ik mijn man niet aan doe, ach germe die zou met me weer terug rijden.
Gelukkig had ik mijn denk pet op en Apus moest dus een mooie roze kleur zijn! Tadaah! In het mandje! Ik nam dus geen van bovenstaande maar plukte de derde eruit! Die had een nog andere kleur roze, die ik zelf het mooiste vond!Starry3

 

Prettig vind ik de palettes van Mua zeker, omdat je dus op de achterzijde leuke namen vind van de kleurtjes.
En laat deze nu ook een kleur hebben die Hydra heet.

Hydra: een veelkoppig monster uit de Griekse mythologie. En als je net als mij een fan bent van Marvel, dan ken je Hydra ook van een organisatie die SHIELD dwars ligt. In ieder geval moet je die comics volgen wil je het snappen.

Starry1

Nog een vers palette, wie houd daar nou niet van?
Ik ben dan met trillende vingers het ding aan het openmaken en vaak krijg ik het niet eens open en moet ik er schroevendraaiers bij pakken of messen, pincetjes doen het ook aardig.
Waarom krijg ik met mijn stramme vingers toch zo’n klepje niet normaal open?
Enfin… na bijna een terror uitroep met diverse vreemde tekens, was het open en kon ik de kleuren goed bekijken!

Starry4

Omdat ik een tatoeage op mijn arm heb en links niet met rechts kan swatchen en ik 3 sessies te veel gedoe vond heb ik ze op papier aangebracht en bij de kleur Monaceros een basis eronder gedaan, omdat je die dus echt niet zag!

Ik vind de pigmentatie een 50/50 en ik pakte de eerste vier kleuren voor een look. Ik had die dag een afspraak en wilde niet in full force daar aankomen.
Die kleuren zijn mooi subtiel en dus doen we een heftigere wel een andere keer.

Starry-look

Op mijn gehele oog heb ik met een zacht kwastje (blend) de kleur Apus aangebracht.
Op mijn bewegend ooglid de kleur Monaceros (nu zonder basis, was ik vergeten).
In de ooghoek nam ik de kleur Lupus. En aan de buitenkant heb ik Pyxus vervaagd naar Apus toe.

Mascara is niet echt lekker op mijn oog gekomen! Ik baalde er wel van, maar ja niet alle mascara’s die ik test zijn prima, er zitten ook missers tussen!

Starry-look2

Ach we zitten er nu ook lekker dicht op en ik weet ondertussen dat mijn gesprekspartner niet eens gekeken heeft naar de ooglook. En dus was ik zeer tevreden met deze rustige look.

Ik kocht deze MUA palette bij het Kruidvat en betaalde er 5,99 voor.

Wat vind jij van de MUA palettes?

Hand2

11 thoughts on “MUA | Starry Night | Eyeshadow Palette

    • Dank je Mandy! De mascara is idd vsn Perfect Touch, helaas klontert deze bij mijn wimpers. Ik heb snel traanogen en ik heb het twee keer georobeerd, het lukt mij niet om zonder knoeien het aan te brengen…

  1. Weer zo’n mooi palette! Echt jammer dat ik geen leuke ooglooks kan maken. Toch maar eens gaan oefenen. Maar ja, dan wil ik vast weer een paar palettes hebben 🙂

  2. Ik sta ook altijd alle potjes en andere spullen te controleren voordat ik het koop. Niets vervelender dat ermee gerommeld is. MUA hebben wij nog steeds niet hier… ik wacht het vol spanning af.
    Staat je erg mooi, overigens!

Geef een reactie

