No stress Mani Bomb | Cuticle Balm | Wat maakt je mooi!

Recent liet ik op Instagram mijn bestelling (nog onuitgepakte doosje) bij Wat maakt je mooi zien.
Deze webshop is een van mijn favorieten als het gaat om heerlijke zeepjes, de verzorgende Body Butter Bar die ik tot op de laatste mm opgemaakt heb en het masker, zalig en die is ook aan de laatste lik toe!

Promo

Omdat ik meer wil kennismaken met deze webshop en benieuwd was naar wat dingen die ik kon gebruiken zonder een bad, viel mijn oog meteen op deze Mani Bom!
Yeah eindelijk kon ik ook een keer een bommetje in een kommetje doen en zelf meemaken hoe deze lekker gaan bruisen! Ik zie ze zo vaak op Instagram, maar zelf… Jank!
Droog je tranen, want het is verleden tijd! Ook ik heb zo een filmpje (klapt in haar handen).

No Stress Mani Bomb

Bomb1

[fruitful_dbox] Mani Bombs zijn mini Bath Bombs met de perfecte grote voor een hand of voetenbadje en erg gemakkelijk in gebruik. Een mani bomb zit tjokvol verzorgende ingrediënten welke je handen en/of voeten voeden en hydrateren. Ook je nagels profiteren mee van je mini spa, de oliën en boters helpen je nagels een goede conditie te houden. Gebruik een kom groot genoeg voor je handen of een voetenbadje/teiltje voor je voeten. Vul deze met warm water. Drop 1 mani bomb in het water en kijk hoe deze bruisend oplost en zijn boters en oliën verspreiden in het water. Week nu je handen/voeten voor 10-15 minuten, wrijf af en toe over je handen/voeten om de rijke mix extra te laten inwerken. Dep nu je handen/voeten droog en voorkom handen wassen voor de komende 30 minuten. Het is nu de perfecte tijd om je nagelriemen terug te duwen omdat deze nu extra zacht zijn geworden. Voor extra verzorging breng je een cuticle balm aan op je nagelriemen en nagels. De boters en oliën van de mani bomb hebben je huid al gevoed maar natuurlijk kun je nog extra een verzorgende creme of butter aanbrengen voor de finishing touch! [/fruitful_dbox]

Bomb3

Het kleine bommetje ziet er verrukkelijk uit en te lief met de hartjes erop! De geur doet mij denken aan lavendel en ik weet dat lavendel een rustgevende werking heeft.
Daarom draagt deze Mani Bomb ook de naam No  stress, het kalmeert, geeft mij in ieder geval even rust in de kont, want ik moest er nu bij gaan zitten en rustig genieten met mijn handen in een warm badje…**

Zalig toch? Ik heb er echt van genoten en ik zag op de website dat Wat Maakt Je Mooi nu nog meer leuke Mani Bommetjes aan het assortiment aan het toevoegen is, dus ik ga voor meer!

Mijn handen roken heerlijk fris, maar wat ik vooral ervoer waren de zachte licht tintelende vingers. Mijn huid voelde niet meteen trekkerig aan. Dat kwam later wel, maar er word ook geadviseerd ze in te smeren, ook wel logisch… doch ik wilde testen en dus na 15 minuten toch een handcrème gepakt!

Ingrediënten: Natrium Bicarbonate, Citric Acid, Epsom Salt, Theobroma Cacao, Corn Starch, Kaolin Clay, Prunis Dulcis, Frangance, Laureth-4, Decoration.

Cuticle Balm

Dat ik hier zelf al eens op kwam, dat was pure noodzaak. Ik was mijn handcrème vergeten en had alleen een lipbalm in mijn tas. Ware het wel de Calendula die ik overal rond heb slingeren. Mijn handen en vooral mijn nagelriemen waren zo droog dat ik in staat van pulken kom en dat wilde ik voorkomen en wreef met mijn lipbalm over de nagelriemen.
Nu zag ik deze Cuticle Balm op de site en wilde eens kijken of het een soortgelijkend product is of toch anders?

Balm1

[fruitful_dbox]Verzorging voor je nagelriemen is een hot item deze tijden. Wie wil er nu geen mooie verzorgde nagels en handen… Deze balsam zit in een handige draaistick, zo heb je je hem altijd bij de hand. Het is een stevige maar toch zeer verzorgende balsam welke je kunt gebruiken om je nagelriemen zacht en soepel te houden. Tevens is het geschikt voor je nagels,  je droge knokkels en eeltplekjes. Deze formule bevat o.a ultra verzorgende Mango boter, Virgin Cocos olie en Amandel olie, de boters en oliën  zorgen voor het zacht en soepel maken van je nagelriemen en huid en dat bevordert de nagelgroei. De balsam is hard maar smelt bij de aanraking van je warme huid. Het geeft gladheid en glans aan je nagels en huid en vormt een beschermende barriere. [/fruitful_dbox]

Ik smeerde mijn nagelriemen eens in, want als blogster wil je (zeker als je je nagels ten toon stelt) er prachtige handen bij hebben en dat lukt niet altijd. Ik heb gemerkt dat het goed insmeren o-zo belangrijk is en zorgt voor mooie nagelriemen!

Balm2

Het product voelt als een butter, het is wat harder ja.
En vergeleken met een lipbalm iets minder vettig (mijn ervaring).

Ik rook er aan en moest meteen aan Lemony Flutter denken van de Lush, echter is deze aangenamer, het geurtje is niet zo aanwezig wat ik bij de Lush zo erg irritant vind.
Er zit in beide ook Citrus en Lavendel verwerkt dus vandaar dat dit een gelijkenis kan vertonen (ruiken).

Echter, ik ben hier (weet de werking op langere termijn nog niet) meer mee in mijn sas!

Gebruik: Draai de stick iets naar boven en breng een klein beetje balsam aan op de nagelriemen en/of je huid. Masseer het rustig in, de balsam trekt vrij snel in je huid en nagels. Gebruik de balsam regelmatig om je nagelriemen en nagels gezond te houden.

Ingrediënten: Virgin Cocos Nucifera, Cera Alba, Mangifera Indica Seed Butter, Stearic Acid, Prunis Dulcis, Cymbopogon Schoenanthus, Lavandula Angustifolia, Citrus Sinensis.

Conclusie: Al met al ben ik ontzettend blij met mijn bestelling bij Wat Maakt je mooi.
En ik bestelde nog meer, met een kleine verrassing erbij… wat? Dat lees je een volgende keer!

Shop al dit lekkers bij Wat maakt je Mooi voor leuke en betaalbare prijsjes!
Mani Bomb |  2 stuks voor 1,50
Cuticle Balm | per stuk 3,95

** Mijn camera is geen camera waar films goed mee kunnen worden opgenomen, ik hoop dat het toch enigszins leuk was om naar te kijken!

Hand2

 

25 thoughts on “No stress Mani Bomb | Cuticle Balm | Wat maakt je mooi!

  1. O Son, ik ben blij dat jij er enthousiast over bent! Mijn bestelling komt vandaag. Ik heb alle soorten mani bombs besteld en de cuticle balm. Mijn eerste ervaring met wat maakt je mooi. Ik kan niet wachten. En heerlijk betaalbaar! Een volgende keer ga ik voor een shamppo bar en haarmasker, dat weet ik nu al! 😉 Xxx

  2. Ik heb deze producten volgens bij ook bij Bianca gezien en het lijkt me zo heerlijk. Mijn handen hebben dagelijks wat te voortduren en hebben daardoor extra verzorging nodig.

  3. Wat een schuim! 🙂 Toen ik zat te kijken dacht ik, heb je aan een half bommetje niet genoeg voor je handen? Leuk filmpje! Ik vind het niet storend dat je geen echte filmcamera hebt.
    Die Cuticle Balm klinkt heel handig. Ben benieuwd hoe je hem op lange termijn vindt.

    • Ja het kan, maar voor dat geld wilde ik een keer niet zunnig doen! En als je je handen doet, kun je er naderhand je voetjes nog in baden (niet andersom he).

      • Dat kan ik me voorstellen. Voor de eerste keer wil je het toch ervaren zoals het bedoeld is. Ik zou zeker nooit eerst mijn voeten in een badje doen en daarna mijn handen (ik hou niet van van voeten ;-)). Hahah!!

  4. Het filmpje ziet er perfect uit, hoor! (ik moet ook nog een keer aan de film… huiver) Echt geinig, zo een bruisbal. En als ie fijn is, is ie fijn!
    Wat apart, zo een stick net als een lipbalm. Heel handig. Ik ga ook even gluren op ” Wat maakt je Mooi” 🙂

  5. Hoe heerlijk ziet het schuim van die Mani Bomb uit? Wow! Lijkt me een heerlijke verwen sessie voor je handen 🙂 En ook de cuticle balm lijkt me fijn! Makkelijk ook mee te nemen in je tas

  6. Hoi Sonja, misschien is dit ook wel wat voor mij! Ik wil mijn acrylnagels laten verwijderen, en ik vrees het ergste…dus een beetje extra zorg en liefde kunnen mijn natuurlijke nageltjes dan wel gebruiken! Wat een geweldige pop-up heb je trouwens!!!

Geef een reactie

