Nieuwe make-up producten van Paula’s Choice voor teint, wimpers en lippen

Nieuw van Paula’s Choice zijn 4 make-up producten voor de teint, wimpers en lippen. Hiermee kun je het seizoen van de bloesems, lammetjes en lekker genieten op een terrasje van de eerste lentezon stralend tegemoet treden.
image002

 

Vandaag laat ik jullie een mooie look zien die ik met deze nieuwe producten van Paula’s Choice gemaakt heb.

NIEUW: Paula’s Choice Blush It On Contour Palette

Het nieuwe Blush It On Contour Palette van Paula’s Choice bevat zes sprankelende, natuurlijke kleuren om je teint te laten spreken. De zijdeachtige bronzer in het palet is perfect geschikt om je gezichtscontouren extra te benadrukken. De toegevoegde highlighter zorgt voor stralende accenten en een optisch liftend effect voor je oogopslag, wanneer je deze aanbrengt onder het hoogste punt van de wenkbrauwen. Het palet is geïnspireerd door visagisten en bevat de tinten Pearl, Bronze, Delicate Coral, Dusty Rose, Peony en Soft Mauve.

Toen ik dit in mijn mailbox voorbij zag komen, was ik ontzettend benieuwd, ik had nog helemaal geen ‘echte’ contour palette in huis, tot nu toe deed ik het met een hele donkere blush. En dus hoefde ik niet na te denken en vroeg een sample aan.

palettecontour

Het doosje is gemaakt van stevig karton. En het bevat zes prachtige kleuren. 1 highlighter, 1 contour en 4 blushes!
Op de achterzijde staan de namen van je kleuren. En het is een juweel om te bezitten.

Contour1

Ik vind het bij mijn huidtoon goed passen en al is dit op mijn arm geswatched ik zie meteen dat ik de kleuren Dusty Rose (4) en Peony (5) als favoriet zie…

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Bronze”]Contour2[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Pearl” last=”true”]Highlighter[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]
[fruitful_dbox]Extra applicatietips voor het Blush It On Contour Palette :

Breng de bronzer met een grote poederkwast subtiel aan op die delen van het gezicht die normaal gesproken het meeste zonlicht vangen.
Gebruik een kleinere kwast om de highlighter aan te brengen op he t bovenste deel van het jukbeen.
Breng daarna met hetzelfde kwastje voor een gezonde kleur wat blush aan op het deel van je wangen dat bol wordt als je breed lacht.[/fruitful_dbox]

NIEUW: Paula’s Choice FANtastic Lash Mascara

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=””]Paula's Choice Fantastic Lash Mascara[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”” last=”true”]De nieuwe FANtastic Lash Mascara van Paula’s Choice is een langhoudende, wimperverlengende mascara, die de wimpers perfect van elkaar scheidt en ze vervolgens extra veel volume en lifting geeft. Dit zorgt voor een subliem waaiereffect. Dit alles zonder de vorming van klontjes, vegen of vlekken. FANtastic Lash Mascara heeft een flexibel rubberen borsteltje, dat ieder wimperhaartje zachtjes en moeiteloos oppakt en dit vervolgens royaal bedekt met mascara. De samenstelling bevat onder andere bijen- en rijstzemelwassen, olijfolie, de vitaminen C en E en Provitamine B5 voor gezonde, sterke en mooi verzorgde wimpers.[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]
Dat  deze mascara wimper verlengend werkt, wauw… ik had het eigenlijk niet verwacht. Het borsteltje ziet er minimaal uit en dan betrap ik mij zelf al snel op uitspraken als: ‘eerst zien dan geloven’.

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Borsteltje”]mascara-cu[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”2 laagjes” last=”true”]Mascara2[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]De mascara is even wennen als je andere borsteltjes gewend bent en voor een eerste keer vind ik het een verbluffend resultaat geven, vooral dat mijn haartjes opeens zo lang lijken!

NIEUW: Paula’s Choice Resist Anti-Aging Lipgloss SPF 40 in twee tinten

Paula’s Choice Resist Anti-Aging Lip Gloss met SPF 40 is een rijke, hydraterende formule die de lippen de hele dag zacht en soepel houdt en ze perfect hydrateert. De lippen worden voorzien van verzachtende werkstoffen zoals kokosolie, antioxidanten waaronder de vitaminen A en E en adenosine (een celcommunicerend ingrediënt dat in alle cellen van het lichaam voorkomt). Deze nieuwe lipgloss voelt niet plakkerig of vet aan. De zachte gloss is verkrijgbaar in een transparante (‘Clearshine’) of transparant roze (‘Sheer Pink’) tint. De breedspectrumbescherming tegen de zon met een SPF 40 beschermt de kwetsbare huid van de lippen tegen zonneschade en helpt vroegtijdige huidveroudering als gevolg van UV-straling voorkomen.

Lipgloss1

Ik ben zelf echt een fan van lipstick en als ik een keuze heb kies ik liever daarvoor. Echter als je een product ter review opgestuurd krijgt en er zitten dan ook nog twee lip glossjes bij,… okay! Dit is een uitdaging voor mij. Normaal vind ik gloss te plakkerig aanvoelen en ben benieuwd hoe ik dit ga ervaren.

Lipgloss2

Ahaaaa, de Clearshine is ook echt clear en geen spoortje kleur in te vinden (normaal zie je nog wel eens een glittertje of net een ietsiepietsie roze er in verwerkt.
De Sheer Pink ziet er echt op mijn hand prachtig uit en voelt ook romig aan.

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Clearshine”]Lipgloss3[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Sheer Pink” last=”true”]Lipgloss3a[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]In eerste instantie dacht ik dat ik dat de Sheer Pink meer kleur zou afgeven op mijn lippen. Ik was dan ook ietsie verbaasd dat dit helemaal geen dekkende kleur is. Nou ja verbaasd, eigenlijk blij verrast, want ik zou het dus niet mooi gevonden hebben. Dit ziet er mooi uit, net een tintje, maar niet te!
De Clearshine geeft je look net een beetje meer finish. En deze ga ik zeker in mijn tas meenemen, mede door de SPF 40 die in er zit, ideaal voor de zonnige dagen.
Plakkerigheid? Totaal niet! Ik droeg het op moederdag en ik moet zeggen dat ik niet eens in de gaten had dat ik lipgloss droeg!

De look!

Ik maakte met al mijn Paula’s Choice producten die ik hier heb laten zien en de foundation die ik al eerder reviewde een frisse, doch draagbare make-up look.
Oogschaduw palette is van een ander merk.

Look

De blush op mijn wangen die ik nog aangebracht heb is dus de kleur  Dusty Rose.
Jullie zagen op moederdag al op Instagram deze look voorbij komen en ik kreeg er zulke leuke, lieve en mooie reacties op. Dank je wel daarvoor! XXX

De producten van Paula’s Choice worden op de Europese markt gebracht door Paula’s Choice Europe B.V. te Amersfoort.

Verkoopprijzen:
Paula’s Choice Blush It On Contour Palette € 39,90
Paula’s Choice FANtastic Lash Mascara € 15,90
Paula’s Choice Resist Anti-Aging Lipgloss SPF 40 € 23,90

Deze nieuwe make-upproducten zijn verkrijgbaar vanaf heden.
De producten van Paula’s Choice zijn verkrijgbaar via de Nederlandse webwinkel: http://www.paulaschoice.nl alsmede via diverse professionele schoonheidssalons.

11 thoughts on “Nieuwe make-up producten van Paula’s Choice voor teint, wimpers en lippen

  1. Wauw schitterende priducten. Maar daar staat het merk ook wel om bekend. Mooie look heb je ermee gemaakt. En de mascara lijkt mij heel fijn, ik hou van dat soort borsteltjes! Maar dit merk is toch iets boven mijn budget 😉 Xxx

  2. Ik weet het, dit palette is zo mooi… Ik wissel best veel van merk, maar mocht mijn palette op raken, dan koop ik zelf dezelfde weer. Deze is gewoon perfect op alle fronten!

Geef een reactie

