MUA | Matte Lipstick | Wild Berry

Mijn eerste kennismaking met MUA was een liptrio dat ik kocht, het zag er indrukwekkend uit en was zeer benieuwd naar het resultaat.
Dat ik toen tevreden was mag wel blijken, want steeds vaker als ik bij het grote Kruidvat filiaal kom kijk ik even bij de MUA producten om te kijken of er nog iets nieuws voor mij erbij zit.

Promo

Deze keer viel mijn oog op een matte lipstick (mat? jij?).

Matte Lipstick

Ja, meestal pak ik een romige finish, omdat mijn lippen vaak droog zijn en met velletjes en dan een matte lipstick dragen ziet er niet zo appetijtelijk uit.
Echter,… je moet alles getest hebben en waarom niet een keer uit de comfortabele zone en iets nemen wat je wel heel graag een keer wilt proberen.
En dan sta je voor een rekje met allemaal kleuren en moet je er 1 kiezen.
Ondertussen was manlief door de Kruidvat op zijn manier aan het struinen en ik voelde een lichte druk op mijn wispelturigheid komen, want als het aan mij lag stond ik daar nog wel een uur, maar mijn man had daar (en geloof mij ik kan me dat ook wel voorstellen) andere gedachtes bij!

WildB-1

Nou, ik pakte een hele donkere rode… waarom? Omdat ik die kleur nog niet had en na felrood en de roze tinten van afgelopen tijd, mocht er ook eens iets anders op tafel!

WildB-2

De kleur is echt heel erg donker, ik dacht eerst waar ben je aan begonnen…
Kleur kan bedriegen en dat weten wij beauty bloggers ondertussen ook wel. In de huls een vamp, sodejuu, waar was je al die tijd kleur, maar als puntje bij paaltje komt valt het soms zo tegen. Ik ben benieuwd hoe dit op mijn volle lippen gaat kleuren!

WildB-3

In de huls zit ‘by the way’ een schroefdopje (nooit geweten, totdat ik het op Mandy haar blog las… thanks hunny!) wat je kunt gebruiken met een penseeltje.

Swatch

Op mijn hand ging de redelijke donkere kleur van wilde bessen toch meer neigen naar een roodtint. Mmmmm, was ik hier blij mee?

WildB-4

Gelukkig niet de kleur rood waar ik er al tien van in een dozijn heb, toch zit hier een warme tint in. En geeft het een wijnrood kleurtje. Het is meteen ook duidelijk dat het een matte lipstick is, want ik speur geen een glansje.

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Met lipbase NYC”]WildB-5ML[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”Met lippotloodje” last=”true”]WildB-5zL2[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]Kijk, maar goed dat ik e.e.a. test. En dus pakte ik de eerste ronde mijn lipbase van NYC erbij omdat ik niet wist hoe deze zou stainen op mijn lippen. Wat opvalt is dat mijn matte look meteen ook wegvalt (handig om te weten als mijn matte niet zo fijn matte is).
De tweede ronde pakte ik een potloodje en tekende iets ruimer (Sonja wilde full force) mijn bovenlippen in. Deze kleur past perfect bij de Wild Berry en is van Gosh.
Mijn matte efect is heel mooi, en ondanks dat ik meteen mijn velletjes bespeur, denk ik niet dat iemand zo dichtbij komt om dat te bekijken (of het mijn man moet in een goede bui zijn!).

Look

Ik lach nooit met mijn tanden bloot, maar dacht dit keer, wat kan mij het schelen dat ik een scheve mond heb… we hebben allemaal zo onze gebreken en aangezien er vroeger geen geld was voor een beugeltje voor mij (wel voor mijn zus)… heb ik altijd met een scheve mond moeten doen en ik denk nu ook wel eens kon ik er nog maar iets aan laten doen.
Helaas, dit is door de jaren heen zo scheef gegroeid dat het nu een kaakoperatie moet worden en daar heb ik geen oren naar… dus tataaaaah… this is me!

Terug naar dit bericht,… wat vind jij van deze MUA Matte lipstick? Heb jij er al een en wat is jouw ervaring?

Conclusie: Mooie matte finish, die toch zeker bij mij 4 uurtjes bleef zitten, wel moest ik het in het midden wat bijstiften!

Hand2

 

 

28 thoughts on “MUA | Matte Lipstick | Wild Berry

  1. WAUW!!! ❤ Wat een prachtige kleur en wat staat hij je goed. De matte finish kun je echt heel goed hebben. En wat leuk om je eens lachend met je tanden bloot te zien. Mag je vaker doen hoor, staat je ook goed. 😉

  2. Wat een schitterende lipstick zeg! Ik lees de artikelen van gisteren nu pas terug. Ik kon me er niet meer aan toe zetten gisteren. Ik was kapot en lag al heeeeel vroeg ik bed. Maar wat grappig dat je dat niet wist van het schroefdopje! Maar over de kleur…ik had hem zo in de huls geien niet uitgekozen masr jeetje zeg op je prachtige lippen is het een fantastis he kleur die je werkelijk heel goed staat! En lekker tanden bloot blijven lachen, staat je goed! Ik heb met swatchen (met mn mond dicht) ook een scheve mond, BOEIEN….;-) Xxxx

Geef een reactie

