Red Lights in Amsterdam | Cuccio Colour | Swatch it!

Ik heb er weer een gekocht!
Ja en deze moest ik hebben!
Nee, ik heb er nog niet genoeg… Cuccio lakken!

Pronmo

Swatchit

Toen ik deze lak zag, had ik hem in eerste instantie veel roder verwacht. Nu is het meer roze. Ach ja, nu heb ik bijna alle tinten roze aan mij voorbij zien komen en zojuist (schaam) nog maar een andere kleur besteld.
Niks mis met roze, maar ik hou zelf meer van een tintje roder!
Desalnietteplus is het een echt Amesterdams lakje! En dat ze bij Cuccio Colour ook maandagochtend foutjes maken blijkt wel uit het etiketje dat prijkt aan de onderkant!

Etiketje

Ik zag pas bij de inzoom in Photoshop de naam goed. En ik moest echt twee keer kijken en schoot toen keihard in de lach. Wat een mop! Dit is echt humor!
En omdat ik zelf niet voor paal(dans) wilde staan heb ik een dubbel check gedaan om te kijken of het zo hoort of niet… niet dus!

Red Lights in Amsterdam

Red with metallic purple undertone
Part of the Sicilian Summer Collection

L1

Laag 1, dekt goed, maar nog niet helemaal. De mooie roze/paarse ondertoon is duidelijk aanwezig!

L3 L3a
Twee dikkere laagjes en de nagellak is een sexy lak om naar te kijken!
Ik vind de glans ook helemaal top!

CU
Kijk nou eens, diep in de lak (nu met een topcoat) zie ik kleine roze shimmers zitten! Je moet hier met een loep op gaan zitten hoor, maar ze zijn er wel!

Ik bestel mijn Cuccio nagellak tegenwoordig op Ebay (duurt wat langer, maar dat scheelt mij 4,-)…
Het is ook te koop via Bol.com voor 9,99 en dan heb je het binnen 24 uur in huis!

De lakken zijn van goede kwaliteit en blijven bij mij 2 dagen goed zitten (normaal is een lak na 1 dag er al af als ik onder de douche heb gestaan).
Ook zijn er gel lakken te koop en ik heb vernomen dat die ook het geld waard zijn!

Hand2

 

 

19 thoughts on “Red Lights in Amsterdam | Cuccio Colour | Swatch it!

  1. Mooi kleurtje en die naam, ik moest er weer aan denken naar aanleiding van je eerdere artikel en las het gelijk zo Amesterdam, het blijft wel consequent 😉

  2. Wauw, wat een waanzinnig mooie nagellakjes ontdek jij. Ik kom niet verder dan essence, Catrice, NYC en Opi.Leuk al die nieuwe ontdekkingen.
    Ik moest ook 2 keer lezen, heel apart, die naam.

Geef een reactie

