Sleek | Bad girl Palette & ooglook

Het is al weer een tijdje geleden, maar ik had weer iets gewonnen!
Het super gave SLEEK palette Bad Girl. Dat je kon winnen via het blog van Curvacious!
Ik lees graag de artikelen van Desirée, jonge moeder en een eerlijke kijk op haar producten reviews, geen toeters en bellen!

Maar goed,… ik ben superblij met deze prijs en vind het een echte toevoeging op mijn steeds maar groeiende stash!

Palette

Ook de tekst Bad Girl… heerlijk! Niet dat ik nou zo’n feeks ben, maar ik ben heel lief en aardig, tot er grenzen overschreden worden… (warning).

Palettea

Bad girl of niet, het palette is prachtig met allemaal donkere tinten waarmee je in een oogwenk een duistere look kunt creëren.
Wil je het extreem of hou je van wat rustigere look het kan beide.

Palette1a

De kleurtjes hebben allemaal een naam en dat vind ik altijd even leuk om naar te kijken. Mede door het feit dat ik op de grafische school ook veel met kleur moest werken en wij nog met een potlood en dan vakjes een gradiënt zelf moesten kleuren, kijk ik of de naam en de kleur ook naar mijn idee bij elkaar passen. Zo vind ik Gun Metal echt perfect. En Twilight (donker paars) ook helemaal top (denk aan Dracula en de voering van de jas ook altijd een donkere paarse velours is). Ja je moet toch ergens een tik in hebben!

Swatch

Ik wilde een swatch op mijn arm maken, maar helaas zit ik onder de hittebultjes en leek het mij niet zo geweldig om die nou allemaal te moeten photoshoppen/retoucheren. En dus pakte ik mijn papiertje erbij en heb ze voor jullie op een wit A4-tje geswatched.
En zo zie je de kleur hoe die daadwerkelijk is.

Palette2a

Hey zie jij dat ook niet? Ik ook niet! Ik kan zeggen dat de eerste twee lichte kleuren wel zichtbaar zijn hoor, maar op mijn witte velleke (a4, niet mijn huid) geheel onzichtbaar.
Ik dacht even nog met photoshop wat te kunnen bijstellen, beetje beter maar nog vrij moeilijk te zien. Dan weet je dus dat die vrij licht zijn en ideaal te gebruiken op je ooglid, in je ooghoek (bij de neus) en onder je wenkbrauw dit om te highlighten!

Ik vind de twee blauw/paart tinten geweldig en die zal ik vaak gebruiken voor een ooglook.
Ook het grijs ziet het perfect uit. En ik kon niet wachten om er mee te testen.

Palette1

De bovenste rij is echt een perfecte kleurencombi voor smokey eyes!
En de onderste rij is een uitdaging! En daar ging ik dan mooi mee aan de slag!

Look2

Ik heb blauwe ogen en vaak raden ze dan blauwtinten af, maar ik vind dat onzin en juist blauw gebruiken geeft het een extra mooie kijkers look!
Over mijn hele oog heb ik eerst met een blending brush de lichte kleur genomen, die glimt mooie en is een goede basis. Blade heb ik daarna op mijn oog aangebracht met het zelfde kwastje.
De obnoxious met een andere kwast aangezet in de grease en met een andere blending kwast vervaagd.
Op mijn bewegend ooglid Abyss en een beetje onder mijn oog met een heel plat kwastje van Essence (echt mijn lievelingskwastje). Als laatste nog een keer de lichtste kleur wat aangedikt in het puntje van mijn bewegend ooglid!

Look1

Ik vind het echt een gedurfde look en voor een 40+ best pittig om hier mee over straat te gaan (vooral in een dorpje) echter ik deed het en ik had wel bekijks, maar ik dacht er juist alleen maar positieve dingen over… ze zullen het wel mooi vinden! En zo niet, dan is dat jammer voor hun, want ik was en ben er heel blij mee! Echt een oogopslag van heb ik jou daar! Mijn ogen werden er echt stoer van (of overdrijf ik nou?).

Heb jij al een SLEEK palette en zo ja welke raad jij mij nog aan?

Sleek i-Divine Bad Girl palette €9,99 (op het blog van Curvacious vind je nog een mooie review over dit palette).

Hand2

 

 

 

17 thoughts on “Sleek | Bad girl Palette & ooglook

  1. Ik vind dit echt een hele mooie ooglook! De kleuren staan perfect en ik vind het zeker geen overdreven ooglook! Als de mensen daar in het “dorp” dat wel vinden zijn ze niks gewend! 😉 zeker vaker dragen! Mooi palette 😉 Xxx

  2. Wauw prachtige kleuren in deze palette!Ík dacht even dat het 1 van de andere palettes was.
    Maar deze wil ik eens snel gaan kopen 😉
    Schitterende look en het staat je prachtig…..

    Xoxo

  3. Prachtige look heb je gemaakt
    Ik vind ook dat blauw mooi staat bij blauw
    Ik had laatst knallend paars op, kreeg ook wat blikken maar dacht.. Laat mij maar lekker knallen het staat me goed ; )

  4. Nou, bad girl.. die kleur staat je gewoon fantastic! Ik heb last van Envy… mooie wenkbrauwen.. ga ik daar weer op letten, hahaha. Nee, staat je goed, gewoon vaker doen!

Geef een reactie

