Nieuw | Schwarzkopf | Kératine Color 5.5

Promo

 

Mijn grijze mutsje was echt hoognodig aan een opfrisser toe. Kijk ik word dan wel al grijs, maar het is nog net te weinig grijs om het zo te laten. En dus eindelijk na 3 maanden niet kleuren koos ik deze kleur uit.

Op de Libelle Zomerweek stond ook een stand van Schwarzkopf. Er was een leuke actie met 1+1 of 50%… omdat ik niet wist of ik hier blij mee zou zijn koos ik voor het laatste en nam voor rond de 6,50 deze Kératine Color mee naar huis.
Ohw… ik vroeg natuurlijk om advies! En het aardige meisje noemde twee kleuren.
Om een beetje op safe te spelen nam ik de donkerste.

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-three-one” title=””]
SNV88732
[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-three-one” title=””]SNV89443.[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-three-one” title=”” last=”true”]SNV81268[/fruitful_ibox]
[/fruitful_ibox_row]Ik ben altijd heel donker geweest, tot zwart haar toe!
Nu vind ik het tijd voor wat lichtere haartinten. En deed afgelopen jaar al wat stapjes.

2015-05-20-09.55.26

Wat is nou het Keratine-complex? Wat is het geheim?

[fruitful_dbox]Schwarzkopf Kératine Color is een permanente verzorgende kleuring voor veeleisend haar dat een langdurig stralend en harmonieus kleurresultaat biedt met behoud van de natuurlijke uitstraling. Het  3 stappen ‘Care & Color’ systeem is ontwikkeld om beschadigingen tegen te gaan en het haar extra te verzorgen, zowel voor, tijdens als na het kleuren. De formule met keratine complex zorgt ervoor dat elke haarvezel, van de wortel tot de punt, wordt beschermd voor een optimale kleuropname, een betere veerkracht en tot 80% minder haarbreuk*. Daarnaast zorgen de speciaal geselecteerde kleurpigmenten voor een harmonieus kleurresultaat met natuurlijk ogende tinten en 100% grijsdekking. [/fruitful_dbox]

*In vergelijking met onbehandeld haar.

880x443_Kleurschema_5-5

Mijn haar zweeft nu tussen blondtinten en bruin in en als advies kreeg ik kleur 5.5
Een mooie goudbruine kleur. Het voordeel is dat deze 100% mijn grijze haren dekt.
Laten we dat eens gaan testen!

2015-05-20-09.58.01

Kijk, dit is mijn eigen kleur met enkele grijzen sierlijke strengen er doorheen. Op zich niks mis mee en je haar krijgt gewoon mooie highlights!

2015-05-20-09.57.28

In de verpakking zitten de ontwikkellotion, de kleurcrème, maar ook een crème om je haarpunten mee in te masseren… hey dit is fijn! Want vaak pakt de kleur op je beschadigde punten zo intensief dat het meestal een raar effect heeft.

Dus handschoenen aan, puntjes inmasseren en op ongewassen (liefs al twee dagen niet gewassen is mijn tip) haar de kleur aanbrengen!

De uitgroei behandelde ik als eerste en liet de kleuring 20 minuten intrekken!

2015-05-20-12.29.57

Daarna masseerde ik de rest in en liet dit nog 10/15 minuten zitten.

Het is altijd een spannend momentje om te kijken of het weer gelukt is. En ik sprong maar gelijk onder de douche, want dan hoef ik niet zo uit te kijken met mijn wasbak.

2015-05-20-13.17.27

In de verpakking zit ook nog een conditioner. Deze bracht ik aan nadat ik mijn haren goed had uitgespoeld. 2 minuten (ik denk langer, want tijdens het wachten heb ik maar gelijk een APK-tje uitgevoerd. Okselfris en mijn benen onthaard.

Na het droog föhnen zag ik pas dat mijn haar in een mooie warme kleur geverfd zijn.
Een klein puntje, er bleef een donkere baan zitten die door een eerdere kleuring te goed gepakt had denk ik. Ik denk dat niemand het echt ziet! Mijn punten waren juist heel goed!

2015-05-20-19.21.03

Zo en klaar is Klara! Foto is met mijn mobiel gemaakt, maar ik vind de kleur erg mooi.
Ik er nog wat lichtere plukken in (highlights) en dan ben ik weer klaar voor 3 maanden!

Er zijn 9 Nuances van deze Kératine Color te koop. De prijs is bij het Kruidvat 13,49

Nuances

 

Ik ben zeer tevreden over dit resultaat en nu wel spijt dat ik niet de 1+1 gepakt heb! Ach ja… betaal liever iets meer als je weet dat het goed is!

Hand2

 

15 thoughts on “Nieuw | Schwarzkopf | Kératine Color 5.5

  1. Absoluut de mooiste kleur die je hebt gehad als ik het vergelijk met de andere foto’s.. Maakt je uitstraling jonger en veel zachter. Ik wil ook wat lichter gaan, maar zo vaak geprobeerd, het blijft lastig met mijn donkere haar…

Geef een reactie

