Black Opal | Lipgloss | Coppertone & Posh

Promo-BlackOpal

Vandaag laat ik jullie een voor mij onbekend merk zien, maar dit merk is onder vrouwen met een donkere huidtint wat meer bekend.
Black Opal is speciaal voor die vrouwen op de markt gebracht, omdat een donkere huidtint gewoon wat extra’s nodig heeft, ten eerste hele goede pigmentatie. En daar is Black Opal heel goed in!

Black-Opal-Logo-1-e1328533273834

In 1994, three creative forces combined their passion for beauty and their joint knowledge of issues specific to skin of color to develop the groundbreaking brand known as Black Opal.

The Muse, a professional woman of Jamaican descent, who embodied the Black Opal consumer, provided the inspiration, the Chemist, possessed unparalleled expertise as a product formulator and the Doctor, a Board-Certified Dermatologist, offered exceptional knowledge and expertise. Together, they developed a comprehensive and affordable collection of targeted skincare products that would combine state-of-the-art technological advances with proven ingredients to service the unique skincare needs of skin of color for men and women.

BlackOpal-3

Recognizing the importance of building from that strong heritage, Black Opal later introduced a line of makeup specially designed to address the beauty concerns of women of color. With an impressive range of formulas and a stunning collection of shades our makeup complements and enhances a woman’s natural beauty.

Today, giving you the tools you need to achieve healthy, radiant skin is at the core of our business. Black Opal is your beauty authority and we want to help you discover the beauty within.

(Tekst heb ik niet vertaald, soms moet je iets lezen zoals het bedoeld is.)

Waarom kocht ik Black Opal?

Ik was recent in Eindhoven en ging eigenlijk na het lezen van een artikel op zoek naar een lipstick van een ander merk. Echter ik stond daar te kijken en links van mij stond het stukje display Black Opal te pronken… en ik was afgeleid. Wat een intense kleuren.
Ik keek niet meer om naar de Dior’s, Chanels en de Yves… ik was in de ban van Black Opal.

Black-Opal-Coppertone-Posh

De eerste kleur die ik in mijn handen nam was de Coppertone… wat een mooie gloss en zou die mij staan? Op mijn hand zag het er verdorie super uit. Maar ja ik ben een echte bleektoet en daar deze gemaakt zijn voor de donkere toetjes, dacht ik eerst laat maar zitten.
Tot het meisje zei, zal ik het opdoen? Jaaaaaa! Oude lipstick eraf en nieuwe Coppertone erop! Oeh… heel intens en ik moest wel even wennen. En vroeg om een lichtere tint… nou dat staat mij dus helemaal niet.
Ook nam ik Posh mee naar de spiegel en Coppertone ging eraf (had ik wel mijn mond vol glimmies, dat doet het goed…) en Posh erop!
Nou Posh is ook een om u tegen te zeggen en ik was verkocht!
En voordeeltje er was 25% korting op de 2e lipgloss of lipstick!

Swatches

Black-Opal-Coppertone-Posh3

Zie eens wat een pigmentatie deze glossjes hebben op mijn huid, kun je nagaan dat als je wat donkerder getint bent deze uitstekend op jouw huid overkomen?
Ik ben helemaal in een verrukte modus beland. Want ook al had ik ze in de winkel al op mijn lippen gezien (niet zo mooi strak gestift als ik zelf zou doen, maar ook begrijpelijk, zit daar zo’n oude lip op je stoel met rimpels en dan vloeit het ook nog uit).

Coppertone

Black-Opal-Coppertone-Posh4a

Black-Opal-Coppertone-Posh4

 

Die glans! Geweldig! Het is een kleurtoon die ik zelf niet snel zo zou kopen, maar nu ik deze een keer geprobeerd heb! Echt heel mooi!
Wist niet dat dit mij ook zou staan!

Posh

Black-Opal-Coppertone-Posh5a

 

Ik heb wel een potloodje gebruikt om mijn lippen vooraf in te kleuren (alleen lijn) dit om uitvloeien in de rimpels te voorkomen.  Deze kleur knalt echt van mijn lippen af en ik was even bang dat het toooooo much lip zou worden, maar zo zie je een full face en dan valt het nog wel mee!

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=””]Look[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”” last=”true”]Look2[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]De lipgloss blijven niet heel erg lang zitten, bij de test in de stad zag ik zelfs roze vlekken op mijn gezicht… dus die test tel ik maar niet mee! 🙂
De pigmentatie is geweldig!
De kleur echt super (ook de andere kleuren)… ik zeg een goede aankoop!

26b6c26c8ad2baf9ad436bd734202543

Op printerest vond ik deze foto (bedankt KAY!)

Welke kleur vinden jullie het mooiste staan?
Zou jij ook een keer iets heel anders proberen, buiten je comfortzone om?

Ik betaalde er 9,95 per stuk voor en ik had nog een VVV-bon van mijn zoon en de korting…
Kon ik helemaal happy terug naar huis!

Hand2

14 thoughts on “Black Opal | Lipgloss | Coppertone & Posh

  1. Coppertone staat je echt heel goed, zeker met die mooie haarkleur. Posh staat heel vrolijk en je gezicht licht mooi op.
    ik vind dat ze beide goed staan, heel sprankelend.

  2. Wat lipstick betreft blijf ik halsstarrig in mijn comfortzone zitten. Dus ga ik zeker eens kijken of de rode tint bij me past. De twee kleuren staan je trouwens geweldig!

Geef een reactie

