SantaVerde | Age protect crème | review

Aloë Vera
Van kamerplant tot geneeskrachtig sap…

Promo

Mooi is deze plant niet, eerder angstaanjagend door de puntige stekels aan de rand van het blad.
Toch schuilt er binnenin schoonheid, kracht en een zuivere intensiteit.

Vandaag review ik voor jullie van SantaVerde de Age protect crème.
Een stukje puur natuur in een flacon.
[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=””]Philosophie_key-visual_320x490[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”De filosofie van Santaverde” last=”true”]Ons geheim is geen geheim: we maken gebruik van de unieke rijkdom van aloë vera als actieve ingrediënt in al onze cosmetica producten. Deze aloë vera van de allerhoogste kwaliteit is afkomstig van onze eigen gecertificeerde aloë vera plantage in Andalusië, Spanje. We gebruiken het pure sap, in plaats van de traditionele hoofdingrediënt van cosmetica, water. Dit sap vullen we aan met kostbare plantenoliën en –extracten, om zo een uniek effect te creëren voor de gezondheid en schoonheid van uw huid.

Bron: SantaVerde.nl[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]

flacon

Een rijke crème

Deze Age Protect crème is samengesteld uit pure Aloë Vera. Er is geen water toegevoegd. Ons lichaam bestaat al uit 70% uit water en er nog meer aan toevoegen heeft geen meerwaarde. Je droge huid vraagt niet om water, maar om voeding. Door gebruik te maken van het sap van deze plant, de nectar uit de bloesem, wortelextracten  en hyaluronzuur krijg je een gouden combinatie om je huid optimaal te verzorgen.
Tevens is ze rijk aan anti-oxidanten zodat je huidcellen worden beschermd tegen vrije radicalen die de huidveroudering tegengaan.

[fruitful_dbox]De huidstructuur wordt verbeterd en versterkt.
Vermindert pigmentatie en rosacea. Ware anti-aging! [/fruitful_dbox]

Waardevolle anti age

dop2

 

De Avocadolie, amandelolie en olie van kokospalm zorgen voor een heerlijke voedende werking. Toegevoegd werd ook de Vitamine E, dat werkt als een anti-oxydant.
Actieve ingrediënten uit plantenwortels verminderen de pigmentatie en stimuleren de collageen synthese. Teunisbloemolie is rijk aan gammalinoleenzuur, de aanvoer van belangrijke voedingsstoffen voor je huid reguleert en de talgproductie goed in balans houdt.
Sheaboter is tevens toegevoegd om je huid te voeden en te beschermen. De Goudscherm plant staat bekend om zijn kalmerende werking op onze huid. En als laatste de Zonnebloemolie, waar onze huid lekker zacht van word.

  • Na-true gecertificeerd, geen synthetische toevoegingen, dierproefvrij en zelfs geschikt voor veganisten.

De natuurlijke werking binnen handbereik

De crème is stevig en komt goed gedoseerd uit de pompflacon welke ik erg prettig in gebruik vind. Meteen komt een frisse geur je tegemoet. Niet eens vervelend, lekker zelfs.

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=””]product1[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-two-one” title=”” last=”true”]product2[/fruitful_ibox][/fruitful_ibox_row]Twee pompjes had ik nodig voor mijn huid om alles goed te verdelen over mijn gezicht. Dit kan natuurlijk verschillen, maar mijn extreem droge huid snakte naar een vochtinbrengende crème.

Zodra ik het opgebracht heb zie ik dat de huid begint te glanzen. Van een stugge huid is nu geen sprake meer en ik bemerkt meteen soepelheid.

Recent heb ik een klein ongelukje gehad met een product waarvan ik een enorme allergische reactie had (hierover heb ik op Instagram e.a. gepost).
Naast de creme die ik van de dokter kreeg gebruikte ik deze crème om mijn huid te kalmeren en te verzachten. Het nam mijn roodheid weg en ook het brandende gevoel.

[fruitful_dbox]Op dat moment was ik ontzettend blij dat ik nou net deze crème in huis had. [/fruitful_dbox]

Na een week was mijn huid enorm verbeterd en kon ik met een gerust hart vaststellen dat de schade mede door de Age Protect crème beperkt is gebleven!

huid

Foto is met mobiel genomen!

Ingrediënten:
Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Cocos Nucifera Oil*, Cetearyl Alcohol, Aloe Barbadensis Flower Extract*, Alcohol*, Persea Gratissima Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*,
Butyrospermum Parkii Butter*, Lavandula Angustifolia Flower Extract*, Prunus Armeniaca Kernel Oil*, Myristyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Glycerin, Sodium Lactate, Oenothera Biennis Oil*, Sodium Hyaluronate, Astragalus Membranaceus Root Extract, Atractyloides Macrocephala Root Extract, Bupleurum Falcatum Root Extract, Helianthus Annuus Seed Oil*, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Sodium Phytate, Sodium Cetearyl Sulfate, Levulinic Acid, Sodium Levulinate, Silver Sulfate, Parfum**, Limonene, Linalool, Citronellol, Geraniol, Citral, Benzyl Benzoate, Coumarin.
*Certified organic
**Natural essential oils

Deze SantaVerde Age Protect crème is te koop via de website van SoloBioMooi.
De prijs is 46,95 (30 ml).

Hand2

11 thoughts on “SantaVerde | Age protect crème | review

  1. Ik lees steeds vaker wat over de goede eigenschappen van Aloe Vera.Ik smeer het liever op mijn gezicht dan in een drankje… had een keer zo een flesje gekocht en dat is brrrr…

  2. Het klinkt erg prettig en het resultaat mag er natuurlijk best zijn ( gezien je allergische reactie, want dat was echt heftig )…fijn dat je er zo tevreden over bent,…
    groetjes petra

Geef een reactie

