40 + 7 = 47 | Ik ben jarig!

40

Vandaag een speciale blogpost!
Ik ben jarig… en dat niet alleen, samen met twinny Anja mijn zus!

Ik laat jullie een kijkje nemen in mijn verleden, heb wat foto’s gevonden… en dat zijn er niet zo veel meer helaas!

Op 28 mei 1968 was mijn moeder uitgerekend.
Een tweeling? Op 6 juni 1968 om 08:00 uur kwam Anja in stuithouding ter wereld.
Mevrouw, nog een keer persen, er komt er nog eentje aan… Voila 08:10 uur lag ik pardoes ook in mijn moeders armen!

Mijn moeder, hoogzwanger 61 kilo!

Mijn moeder, hoogzwanger 61 kilo!

Soms best lastig... de een twee keer de fles geven en de ander niks en je dan afvragen waarom de een spuugt en de ander huilt!

Soms best lastig… de een twee keer de fles geven en de ander niks en je dan afvragen waarom de een spuugt en de ander huilt!

4 generaties... ik heb mijn "opoe' tot mijn 23-ste jaar gekend! Dat vind ik zelf nog steeds echt lang!

4 generaties… ik heb mijn “opoe’ tot mijn 23-ste jaar gekend! Dat vind ik zelf nog steeds echt lang!

2015-06-01-20.07.42

Tot mijn 12-de jaar duimde ik.

Mijn mooiste foto! Echt dit is zo schattig!

Mijn mooiste foto! Echt dit is zo schattig!

Achter ons huis hadden wij een grote moestuin!

Achter ons huis hadden wij een grote moestuin!

Nog steeds geen fan van feestdagen. Mede door deze foto weet ik weer waarom!

Nog steeds geen fan van feestdagen. Mede door deze foto weet ik weer waarom! Ik kijk niet voor niets met een blik van “moet dit nou?”

Deze foto heeft een heel verhaal... mijn zus was gestruikeld en had een hele dag nog rondgelopen met een gebroken arm. Door mijn allergie kreeg ik doordat er kinderen met stenen gooiden een brok in mijn oog en ik mag van geluk spreken dat ik nog kan zien!

Deze foto heeft een heel verhaal… mijn zus was gestruikeld en had een hele dag nog rondgelopen met een gebroken arm. Door mijn allergie kreeg ik (doordat er kinderen met stenen gooiden) een brokstuk in mijn oog en zo’n heftige reactie dat deze er bijna uithing… ik mag van geluk spreken dat ik nog kan zien!

Jonge dame!

Mijn eerste schreden op het gebied van make-up en mijn haren verven!

Mijn eerste schreden op het gebied van make-up en mijn haren verven! (13)

2014-06-04-10.22.18

Ik denk dat ik hier ongeveer 17 ben. De tijd dat ik nog in mijn laatste jaar MAVO zat.

 

21

21 en de mega-oorbellen tik! Alles was in die tijd groot, ook de kragen!

En dan ben je al wat ouder en krijg je er nog een zusje bij!

En dan ben je al wat ouder en krijg je er nog een zusje bij!

40+ vrouw

[fruitful_ibox_row]
[fruitful_ibox column=”ffs-three-one” title=”Moeder”]P1010062-(2)[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-three-one” title=”Dancingqueen”]DSCF2233[/fruitful_ibox]
[fruitful_ibox column=”ffs-three-one” title=”Just me!” last=”true”]IMG_0038[/fruitful_ibox]
[/fruitful_ibox_row]

Ik heb twee keer samen gewoond. Op mijn 21-ste in Molenhoek met mijn Groesbeeks vriendje. Daarna leerde ik de vader kennen van Stef. En daar heb ik in Boxmeer mee gewoond en later kochten we ons huis in Well Limburg. Ik kwijnde daar weg en niet lang daarna verhuisde ik samen met Stef naar mijn moeder.
Ik heb 9 maanden ingewoond en kreeg toen eindelijk een eigen plek. Daar woon ik nu nog!

Mijn man Paul leerde ik kennen door een weddenschap met een collega. Ik zou met hem gaan stappen als hij een monstermodel voor de fotografie op tijd klaar zou hebben staan (ik was destijds Traffic manager bij de Sligro en deed de reclamefolder, ook de fotografie samen met een fotograaf)… ik deed op die afspraak de deur van het café open en staarde op een mooie rug, brede schouders (van het zwemmen) en was verliefd! Die collega had helaas pech… het was zijn beste vriend!

Test-boek

 

Op naar de 48 jaar!

En Proost!

Hand2

15 thoughts on “40 + 7 = 47 | Ik ben jarig!

  1. Hey lieve schat…de foto’s die je dan nog hebt zijn geweldig! Erg leuk om te zien! En fijn dat alles op zn pootjes terecht is gekomen! Je straalt op de laatste foto! Je ziet er gelukkig uit! Lieverd nog vele vele gelukkige jaren in goede gezondheid gewenst en voor vandaag…maak er een schitterende dag van. Liefs en groetjes Xxxx Mandy

  2. Van harte gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuk artikel en leuke foto’s om te zien. Geniet van deze mooie zonnige dag! Dat je maar gruwelijk verwend mag worden. Dikke kus XX

  3. Erg leuk artikel met prachtige foto’s. Gefeliciteerd met je verjaardag, nee, met jullie verjaardag. En een knuffel voor je moeder die de meiden maar mooi grootgebracht heeft.
    Nog een fijne dag!

Geef een reactie

