Oriflame | Giordani Gold | Oogpotlood

NIEUW! Oriflame Giordani Gold Eye Pencils

Oriflame Giordani Gold Eye Pencil is een langhoudend oogpotlood dat met één soepele beweging aan te brengen is. De polymeertechnologie zorgt voor buitengewoon kleurbehoud en de toegevoegde vitamine E heeft verzorgende eigenschappen. Beschikbaar in vier rijk gepigmenteerde kleuren, te weten Black, Brown, Charcoal Grey en Midnight Blue.

Promo

image002(1)

Een tijd geleden al kreeg ik van het PR bureau een mooi doosje vol met nieuwe producten van de Giordani Gold lijn toegestuurd.
Niet alles, maar wat ik toegestuurd kreeg paste perfect bij mij en vandaar dat ik in mijn laatste week nog een Oriflame product review.

[fruitful_dbox] En ik wil daar nog een woordje van dank over uitspreken…
Dat ik als onbekende 40plus blogger dit mee mocht en kon maken dat er producten ter review werden aangeboden… ik voelde me echt elke keer vereerd.
En elke keer weer dacht ik dat kan toch niet waar zijn!
Bij elk pakketje heb ik gedanst, gehuild ook wel eens, vaak zat ik vijf minuten met het product in mijn handen te kijken en moest het binnen komen… dit was voor Sonja!
Ook nu ik dit schrijf rollen de tranen over mijn wangen… dat je er mag zijn, dat gevoel gaven jullie mij echt lieve André en Mirna![/fruitful_dbox]

Eyepencil

Pencil1

Ik kreeg de donker bruine variant opgestuurd.
De punt is zacht, cremig van structuur. Soms zijn die potloden knoeper hard en kun je er dus vrij weinig mee. Ik wil graag een die niet te zacht is, maar ook niet te hard. En voila daar is Oriflame en brengt de exacte HB in een potlood!

Pencil2

 

De pigmentatie is ook super als ik genoeg druk zet lijkt het wel bijna zwart.
De houdbaarheid is prima en ik gebruik het meestal over een oogschaduw.

En met traanogen door de hooikoorts? Proef doorstaan! Alleen niet erin wrijven, dan is elke mascara, oogschaduw of potlood niet meer veilig in mijn robuuste handen en diens hysterisch gewrijf!

Goed,… een perfect potlood (voor mij dan!).

Look3

Omdat het een medium zacht (HB) potlood is kun je het ook perfect vervagen.
Je tekent als het ware je lijn boven je ogen en net een beetje in het hoekje aan de buitenkant!

Look1

Iets harder drukken en je krijgt een wat donkere rand.

Het is geen potloodje voor een perfecte wing, althans mij is het nog niet gelukt.
Echter ik heb het nu al meerdere malen al moeten slijpen omdat het bij mijn make-up net dat beetje meer oogopslag geeft.

* Oriflame Giordani Gold Eye Pencil € 14,00/1,6 g.

Oriflame producten zijn te koop via de online website: Oriflame
of via de consulentes bij jou in de buurt.

Hand2

 

6 thoughts on “Oriflame | Giordani Gold | Oogpotlood

  1. Nice oogpotloodje, ik gebruik zelf zelden een oogpotloodje dus zou voor mij omdat ik het te weinig gebruik boven mijn budget zijn. Maar bij dagelijks gebruik zal het dan wel weer zijn geld waard zijn! 😉 Xxx

Geef een reactie

